About Me

My photo
i like sopping,,swimming,,hang out,,holiday,,chat

Saturday, May 7, 2011

kerana betina tuh kiterunk clash

  asl kau jadi mcm nie weyhh . kau da wat aku betul3 saket aty lha . if kau na sagad kat dye amek lha , aku ta kesah but jujur lha . aku ley terima . aku just sound k , bukan nye pukul . hmm . :'( , kau rela minta clash ngan aku demi dye . nampak sgad kau suka kat dye weyhh . aku ta pernah pon 'ily' ngan dax3 aku . kau siap 'luv u' ngan NADRAH NAD . saper ta saket aty . aku malas na panjangkan citew . aku harap kau happy ngan keputusan kau k :( . take care yawp . ILUVYOUSOMUCH...MUACHHHHH

No comments:

Post a Comment

I LURV U SO MUCH

my beloved friends

my beloved friends
sayang korunk weyhhh

my exboyfie

my exboyfie
ashraf , aizad , syafiq , kaer , boy n sheryzan